Jul 13, 2006

2 Caminhos: morte e vida/2 Ways: death and life

There is a way which seems right to a man, but its end is the way of death. Proverbs 14.12 NASB


Há um caminho que ao homem parece direito, mas o fim dele conduz ã morte. Provérbios 14:12 AA



Português:
Muitas coisas parecem direito mas são mau. Quando nós não falamos de Jesus por otros, eles escolha pecado e morte. Meu coração é ocupado com as almas de gente do Brasil. Meu coração ama Brasil é povo do Brasil muito. Eu quero muitos Brasileiros encontrem Jesus é servem Ele com todo as vidas. Também eu quero todo o mundo recebem Jesus, mas eu sei muito quer pecado e morte. Uma coisa fea.

Em 2007 meu amigo em Recife quer que eu ir a Angola (África) para pregar é ensinar. Almas. Almas que precisam Jesus e salvação. Si Deus quer, eu vou em 2007. Agora eu orarei. Eles precisam um otro caminho.

English:
Many things seem right but are bad. When we don't speak about Jesus for others they choose sin and death. My heart is preoccuied with the souls of the Brazilian people. My heart loves Brasil and the Brazilian people very much. I want many Brazilians to encounter, or meet, Jesus and serve Him with all their lives. Also, I want the whole world to receive Jesus, but I know many desire sin and death. It's an ungly situation.

In 2007 my friend from recife, Brasil wants me to go to Angola to preach and teach. Souls. Souls that need Jesus and salvation. If God wants me to, I will go in 2007. Now I will pray. They need another way.

JESUS é fiel! JESUS is faithful!

No comments: